Thursday, March 15, 2012

Ikemen Desu Ne

A.N.JELL
Takimoto Miori as Sakuraba Mio (Male) / Sakuraba Miko (Female)
Tamamori Yuta as Katsuragi Ren
Fujigaya Taisuke as Fujishiro Shu
Yaotome Hikaru as Hongo Yuki
A.J Entertainment
Takashima Masanobu as Ando Hiroshi
Yanagisawa Shingo as Mabuchi Hajime
Katase Nana as RINA
Nose Anna as Sawagi Yumiko
Others
Kojima Haruna as NANA

..okonomiyaki yang macam sedap..

- adaptasi dari drama terbaik korea, You're Beautiful..

- drama ni keluar time Kis-My-Ft2 baru diberi kebenaran untuk debut..jadi drama ni memang kena la dengan waktu..sejak drama ni ditayangkan, populariti Kisumai terutama sekali Tamamori Yuta naik dengan berjayanya..

..pakwe no3 saya..
 - watak Katsuragi Ren yang Tamamori bawa memang berkesan..seorang yang dingin tapi dalam masa yang sama sangat kelakar bila ada je benda yang tak kena..amane teringat watak Domyouji yang dilakonkan oleh senpai Tamamori sendiri, Matsumoto Jun dalam Hana Yori Dango..hampir sama tapi watak Ren lebih cool berbanding Domyouji..

..alololo sian dia..
- Fujishiro Shu yang dilakonkan oleh kawan seperjuangan Tama dalam Kisumai, Fujigaya Taisuke pon boleh diberi pujian..seorang lelaki yang sangat cool, penyayang dan baik hati tapi kesian sebab cintanya ditolak..ohh shu, amane sudi mengisi kekosongan itu..ahahah..

- dan watak paling dibenci..watak NANA..hee tak suka la..tergedik2..tapi maknanya si Kojima Haruna (AKB48) berjaya la bawa watak tu dengan berkesan..sebab dengan dia2 sekali amane benci..benci sebab gedik sangat dalam Ikemen Desu Ne ni..haha..benci lakonan dia je..orangnya tak benci pon..weee..

amane kasik : 4.87/ 5.0


MOOD SEKARANG : BOSAN
LAGU SEKARANG : ARASHI - WILD AT HEART
LOKASI SEKARANG : DLM OPIS TUNGGU MASA NAK BALIK

No comments:

Post a Comment